Aug 25, 2007

sketsa kelas tambahan...

Assalamualaikum

22/8
satu pagi yg begitu best...dlm keadaan yg begitu malas nak pegi ke sekolah kerna ada kelas tambahan...namun kerna ingin menjadi seorg yg dengar ckp ibu bapa gi lah juga menggagahkan diri ke sekolah...mgkn ada hikmah kot...dpt gak dtg kelas kimia lps zhr...tu pun pegi x dpt fokus...siap tidur lg dlm kelas..ptg lps asar pulang semula ke rumah...
23/8
jam 9.15 pagi bersama seorg rakan bertolak ke sekolah menaiki bas...target sampai sblm kul 10.30...sbb 10.30 ada kelas bio...sbnrnya ramai lg bdak2 yg x dtg lg...terutama dak2 abbas lah...kelas bio pegi..lps zhr ada kelas kimia...sbnrnya nk pegi tp ntah camne ntah dlm keadaan hujan..baring2 tido...smpai kelas habis...haha...mlm tuh rmai gak arr ada kat sekolah...mrk semua sungguh bersemangat blajar...hakikatnya percubaan lagi seminggu...namun ada juga yg bersemangat tp tidak cukup kuat utk belajar...aku?? mcm biasa arr...ntah arr kenapa arr?? camne nk jadi rajin cam korg sume arr?? camne korg boleh rasa sungguh2 nk belajar haa?? bagi sikit tips..."Ya Allah bagilah kekuatan kpdku utk menjadi seorg yg rajin..." tp tima kasih gak arr kat daus sbb mlm tuh dia baca sej kuat2...dpt gak arr ulangkaji sikit2
24/8
pagi nih ada seminar AddMath...start 8.30 pg..tp sume budak malas2 lps makan tido balik...aku pun skali arr tido gak...tp time tidur tuh biasa arr dgr bdak2 citer pasal apa..."korg tgk dia tuh...lepak je tidur...mcm x amik spm..." ada lg sorg yg menjawab..."dia kalau dpt spm 12a pahala dia sikit...tp kalau aku dpt spm 12a pahala aku byk sbb lg byk usaha.." haha..kpd sesiapa yg melafazkan kata2 nih...sbnrnya aku dgr pe korg ckp...lg satu pesanan kat korg...jgn citer pape pasal aku masa aku tgh tido...sbb kengkadang aku boleh dgr pe korg cite tuh...buat2 x dengar je...lps zhr ada experiment kimia...best gak arr..mlm balik rmh...


gitulah citernya kelas tmbhn kat sek...apa yg aku dpt...ntah arr...rasa cam dah kecewakan rmai org...mak ayah...guru2...rakan2... hurm..camne haa nk buat biar jd rajin cam korg?? boleh nak fokus belajar btol2 time prep?? "Ya Allah bantulah hamba-Mu yg lemah ini..."

mlm smlm ada malam air mata palestin kat seremban kalau x silap...nk tau lebih lanjut klik di sini

1 komentar:

en.LiVe~ said...

....

"woi..hasif dengar aa ape yg kita kutuk dia.."

-bisik sorang budak-

saat

Kalendar


 

Design by Amanda @ Blogger Buster